Ensam matte söker...

Åhh vad söt min kompis såg ut dag på "Ensam mamma söker". Han såg dock lite nervös ut men, som han sa själv  -"Hela Sverige kollar ju" Så klart jag kan förstå att han vill hålla sig lite i bakgrunden. Hoppas de visar mer av honom nästa söndag. Jag riktigt längtar. Om det inte går bra för han kan jag ju alltid lägga upp han på bloggen hihi. Det kanske jag själv borde göra fast "Ensam matte söker" det hade kanske varit något? Som att jag inte har något gulligt litet barn och bara min hundar så.
Killen från Norland var ju hel skön. 2 öl och en tjej tidning. Han vet verkligen hur man fångar en tjejs hjärta. Fanns en del roliga kilalr som verkligen kunde bjuda på sig själva. Sånt gillar jag. Åhh jag vill att denna veckan går snabbt. Längtar så mycket efter fortsättningen. Svårt att hitta någon favorit i programmet med som att det precis har börjat men självklart Erik. Bara för att jag känner han.  Håller tummarna för dig Erik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0