Tvättstuge polisen

Ska snart ner i tvättstugan igen efter Desperate Housewives är slut. Tvätten borde ju vara torr nu tycker man.
Idag är det måndag och jag känner mig allmänt nere. Så idag kommer jag vara fastklistrad framför tvn. Fast först är det tvätten som ska hämtas och en tvättstuga som ska städas annars kommer kanske husets tvättpolis. Just nu står hon och klagar på soptunnorna där ute. Kan hon inte bara ge sig. Ska bli skönt när hon flyttar blir lugnt och skönt i trappan eller bara en kvar som är en riktig pain in the ass men, han verkar inte vara hemma så mycket har aldrig stött på han iaf.
Nej nu ska jag snart ner till tvättstugan.

Lycka till idag S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0