Tvätt dag

Gick up ptidigt idag för hade tvättid mellan 7-12 Gäsp. Hade riktigt mycket tvätt Blev 2 fulla maskiner. Våra tvättmaskiner är såna fabriksmaskiner och Rogge sa att jag fick plats med alla mina kläder i dem men, suck det får jag inte. Nu ska jag ta en dusch sen ska jag springa enr i källaren igen och hämta min tvätt. Får säkert stryka med idag och Linda gillar inte att stryka så slipper gärna det.

Ska nog iväg och köpa thé med Johan idag. han älskar med Chai och godast finns ju på Espresso House. Mumsigt. Fast har inte prata med honom idag så får se vad han säger så han inte har ångrat sig. Ska även försöka gå ner och träna med. Har varit väldigt dålig på det men, vill itne träna när jag inte mår bra.

Susse jag tänker på dig idag hopaps verkligen att det går bra och att det inte är något. Hör av dig sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0