trist och grått

Utanför fönstret öser regnet ner och allt ser så grått och dystert ut. Själv tittar man på "Våra bästa år" och läser igenom de dagliga bloggarna. Idag står det inte så mycket på mitt schema. Kanske ska jag åka med pappa och köpa en ny fisk fast får se ltie han ar tvungen att vara ner på Ljungbyskola och fixa lite i eftermiddag.
Medan jag väntar så kan jag dammsuga och fixa lite här hemma. Finns säkertnågot jag kan göra. Annars så kan jag alltid mysa ner mig i soffan med en kopp thé och läsa min bok. Just nu är den så seg för det händer inget speciellt emn, det kommer nog snart bara för mig att ha tålamod. Vill ju verkligen läsa ut den nu så jag kan börja på Camilla Läckbergs bok - Tyskungen. Nej nu ska jag äta min salld med keso och bönor.

Uppdaterar under dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0