så var helgen slut...

Oj vad helgerna går snabbt. Söndagen är här och imorn är det tillbaka till vardagen. I veckan ser det inte ut att bli så mycket jobb. Vilket jag tycker i väldigt tråkigt. Vill verkligen jobba mer denna månaden behöver pengarna. Finns mycket man vill ha och många utgifter. På onsdag ska jag träffa min läkare får se hur det går.

Helgen har varit helt perfekt. Lite blandat med fest och lugn mys kväll. På fredagen var vi här och det jag inte berätta i bloggen om den kvällen kanske jag kan berätta. Susse "My love" bad en kille som jag träffat på SD komma hit. Han var jätte trevlig och urgullg. Man ska inte ta för hastade slut satser men vill gärna träffa han flera gånger.

Snart ska jag cykla hem till mor och far och få lite smarrig mat. Har knappt varit hemma på hela veckan och de gånger jag varit hemma har ingen annan hemma. Lite trist. Jag undrar vad det blir får gott? Är riktigt sugen på biffar i pita med massor av sallad och god dressing. Hade varit riktigt gott idag faktiskt.
Ikväll är det säsongs premär på "Ensam mamma söker". Åh ska vara fast klistra framför yvn hela kvällen. Har verkligen "Ensam mamma söker" ska bli riktigt kul att se det igen. Kanske borde lyxa till det lite ikväll? Får se lite hur jag gör.

Bild: www.tv3.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0