Nätdejting



Ibland undrar jag alltså. Är medlem på Spraydate som är en dejtingsida. Går inte in så allvarligt i det men, alltid kul att snacka med människor. Vissa är roliga att snacka med andra är bara jobbig. Som denna killen jag pratar med nu. Han är jätte jobbig. Tycker att jag måste prata med han på telefon får att det ska bli roligt. Fast så kul tycker inte jag det är att lämna ut sitt telefonnummer. Gör man det får de veta massor om en. Hur svårt är det inte att googla ett telefon nummer. På Eniro står det ju adress och allt sånt som man inte vill att alla ska veta. Sen kan man även lägga till andra uppgifter om den personen. Nej jag gilalr inte alls att ge ut mitt telefon nummer bara sådär. Det är helt oki om man har snackat ett tag men, nej inte efter 2 gånger. Så då får jag vara löjlig men, hellre det säkra förre det osäkra.
Annars gillar jag SD helt perfekt kostar inga pengar som vissa andra dejtingsidor. Jo det kostar om man ska ha delux men, jag känner inte att jag behöver det. 
Vem vet jag kanske hittar lyckan där. Man ska aldrig säga aldrig och gör jag itne det hänger jag inte läpp för det.

Nej nu ska jag göra mig irordning. Blir ingen träning idag pga att jag har känt att jag har haft ltie ont i halsen så får bli vila nu fram till måndag. Vi hörs under dagen.

Bild hämtad från www.spray.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0