Mys frukost

En riktigt mysig morgon blev det idag. En frukost bestående av Wasa knäckebröd med philiadelphia ost och paprika skivor på och ett stort glas citron juice. Mums.  Nu ska jag göra mig iordning för att sen sätta mig i soffan med en kopp Chai tee och fortsätta läsa den sista delen av Stieg Larssons kriminalroman - Luftslottet som sprängdes. Började läsa den första boken nere i Düsseldorf och fastnade direkt. Så nu är jag på den sista delen och den har tagit lite längre tid att läsa än dom 2 första. Jag hoppas att jag kan slita mig från boken sen måste fixa lite i lägenheten med idag. Så jag får bort alla flyttkartonger. Vid 16 ska jag iväg med mamma och kolla gardiner och köpa lite blommor. Ser väldigt tomt ut i fönstret.
Nej nu får jag sätta igång annars blir jag aldrig klar.

Vi hörs senare under dagen !

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0