Mamma Mia ikväll

Nu har jag nästan precis kommit hem efter en härlig promenad till kloster med Susse, Camilla, Johanna och barnen. Det var väldigt skönt att gå faktiskt ska försöka göra det lite mer tror jag bestämt. Det var riktigt skönt promenad väder. Hade varit mysigt emd lite picnic med. Vi stanna i Kloster och kolla på ankorna. Det tyckte barnen var lite spännande.

Nu ska jag snart cykla hem till mor och far och äta potatismos sen ska jag och mamma på bio. Vi ska faktiks kolla på Mamma Mia. Har bara hört positiva ord om den filmen så ska bli väldigt roligt faktiskt. Trevligt att få gå på bio med mamma sällan vi gör något tillsammans. Så ska verkligen bli mysigt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0