Lyckad kväll

Blir en tidig fredag. Nu ska jag snart nanna kudden men, tänkte först uppdatera min blogg lite.
Kvällen var lyckad. Susse och jag körde in till Klippan och vårt andra hem Systemet. Vi blev uppraggade av någon alkis som ville att vi skulle köpa 3 öl till han - Usch. Nej nej så snälla är vi definitivt inte. Innan vi körde hem åkte vi till ICA och handla lite mat till vår middag. Den middagen mums. Blev liten ost bricka som aptitretare sen super god WOK. Sen kom Tobbe och åt efterrätt med oss - Chokladpudding med "sprut" grädde och Hallon. ("sprut" grädde är S påhitt) Sen fick vi även lite live musik av H och hennes kompis. Väldigt duktiga var ni. Bästa konserten på länge.
Har även fått inkopplat mitt Super nitendo så spela lite med Tobbe. Fast nu väntar sängen och imro nblir det jobb på dagen sen ska jag vila lite innan jag på börjar festen imorn.

Så god natt sov gott så hörs vi imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0