Laddar inför kvällen

Nu var det snart dax igen. Det är lördag kväll och det innebär FEST.  Fast är lite bekymrad över vad jag ska ha på mig. Jag har ju alltid jeans men, jag börjar tröttna på det. Vill ha något annorlunda som jag inte brukar ha när det är fest. Lite coolt.
Tror jag behöver en ny roligare garderob. Får nog ha lite hjälp att prova nya saker är så feg. Kanske ska be H om lite hjälp. I vilket fall som helst sitter jag nu i min soffa och funderar ut problemet med kläder och har en Öl i handen mumsigt. Borde ställa mig i duschen nu iaf innan Susse komemr och vi ska göra oss heta.

Har jobbat idag mellan 7-13 skönt att få lite tider och lördagar gilalr vi som att det ger lite mer pengar. Vi hade verkligen en galen dag på jobbet. Händer mer ofta nu men, idag var det speciellt. R klädde ut sig haha. Hon tog på sig en riktigt gammal klänning, hatt, skor och den lille väskan. Hon var riktigt Chic och modern. Jag vill med! Älskar kläder. Gillar mitt jobb faktiskt vi är nog inte riktigt normala som jobbar där hehe. Nästa lördag ska jag jobba passa Sofia vilekt ger mer pengar på kontot. Känns lite dumt att se Sofia som pengar men, jag kan passa henne gratis pengarna är bara en bonus.

Nej nu ska jag fortsätta ladda inför kvällen och hoppa i n i duschen. Ska bli såå kul ikväll. Ska försöka hålla er uppdaterade lite senare men ska iaf lägga upp bilder.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0