Kondomer med smak

Smak kondomer är bra att ha när man har oralsex, för även där kan man få sjukdomar, samt så smakar det godare än vanlig kondom och inbjuder till säker sex direkt. När man ger en kvinna oralsex kan man klippa upp kondomen och lägga den emot hela vulvan. Nu finns det också en tungkondom att sätta direkt på tungan. (text hämtad från www.kondomeri.se)

Haha jag har ju helt glömt bort det. Jag och en annan bloggare hade en intressant diskussion efter mitt inlägg kondom=osexigt.  Vi pratade om kondomer med smak verkligen smakade jordgubb eller lakrits eller vad de nu har för smak. Jag har inte provat och känner mig inte så lockad till det heller. Oki det är säkert bra om man har oral sex. Man får kanske en jordgubb smak i munnen men, vad vet jag har ju inte testat. Om det är någon där ute som har testat kan ni gärna få berätta för mig om de verkligen smak eller det bara är en myt. Hur smakar det?


Kommentarer
Postat av: Sessan

Haha, du är alldeles för skön tjejen! =) Undrar om det är så mkt godare än vanliga kondomer?? Tänk och ha en kondom som smakar choklad eller nåt, haha!



Jag hade inte heller varit på en målarfest innan. Min kompis fick den iden från en gammal tvserie, där tjejen i serien bjöd hem sina vänner på fest för att måla hennes rum. Har lagt ut bilderna från målarfesten riktigt roligt!

2008-09-07 @ 23:38:15
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0