Jobba

Idag ska jag jobba mellan 13:30-21:30. Jag hoppas verkligen att huvudvärken har släppt tills dess. Så konstigt. När jag vaknade hade jag ingen huvudvärk och super glad blev jag men, efter att jag varit uppe ett tag så kom den tillbaka. Jag får hoppas att det är lugnt på jobbet idag annars vet jag inte hur jag ska klara det. Vill inte heller ringa och säga att jag är sjuk för behöver verkligen pengarna. Får vila nu i förmiddag och ta 2 panodil innan jag går till jobbet.
Måste kolla upp vem jag jobbar för idag med. Sen ska jag göra min matlåda. Tror det får bli sallad med Keso. Mumsigt.
Nej nu ska jag göra frukost.
Ha en bra dag så hörs vi under dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0