Hektisk helg

Jag är såå kass på detta med uppdatering över helgen. Måste verkligen förbättra mig. H tyckte med jag skulle skärpa mig och börja blogg ltie från mobilen. Ja jag får nog fundera över det. På helgen är det precis som jag glömmer bort min blogg men, jag lovar verkligen att jag ska skärpa mig med uppdateringen och lägga upp bilder.
Igår var jag knappt hemma överhuvudtaget. Först var det Klippan, lite mini shopping och systemet sen hem äta innan man skulle ivär till jobbet 13:30-21:30. Efter det var det en snabb runda hem till mamma och pappa för att träffa syster och svåger och äta ltie seen var det ner till Susse en runda. Idag var det jobb från 7:30-15:30. Har haft mycket att göra idag fast samtidigt lite beror på hur man lägger upp det. Allt kom på en gång sen blev det lugnt och sen kom allt igen. Så nu är jag helt slut.

Sitter och funderar på om jag ska ha håret uppe eller nere ikväll. Ikväll är det fest som vanligt men, för ovanlighetens skull så ska jag faktiskt in till Helsingborg. Det ska bli riktigt roligt. Har nog inte varit ute sen i vintras. Fast tycker det är lite svårt vad jag ska ha på mig men, då är det nog som vanligt.
Först ska jag till Ängelholm på förfest med enbart tjejer så kul. Sen blir det Helsingborg ( hoppas jag iaf.). Vet egentligen inte vart vi hamnar men, utgång blir det.
Pappa ska vara taxi åt både mig och min svåger. Haha ska bli kul. Blri ju lite fest med han då och det har jag aldrig gjort.
Nej, nu får jag fortsätta så jag blir klar någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0