Hämta Sofia

Väntar på att få köra iväg och hämta Sofia på dagis. Undra vad vi ska hitta på för något bus idag? Karin har varit snäll och gjort lite Lasange till oss. Efter middagen går vi nog ut en liten  runda och busar innan det är dax för pyjamas och Sofias favorit program Teletubbies. Ska nog ta med min bok Teletubbies är inte direkt mitt favorit program. Karin skulle vara hemma till 20. Jag vill gärna komma hem innan 21 för jag ska kolla på den nya serien på fyran. Sen går det även en bra film ikväll som jag vill se. Ja får bli lite zapp ikväll.
Nu ska jag diska så jag inte har allt när jag kommer hem. Funderar på om jag ska springa upp med Thé till Susse med innan jag kör hmm... får se vad jag hinner med.
Vi hörs ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0