Fortfarande vaken

Klockan börjar närma sig halv ett och jag är fortfarande vaken. Hur mycket jag än intalar mig själv att ikväll ska jag lägga mig i tid så blir det aldrig det men, nu ska jag faktiskt snart krypa enr i min säng innan jag somnar på soffan igen. Imorn väntar en lång dag shopping med mamma och moster och då finns det inget som är värre än vara på dåligt humör. Tror jag kommer vara lite nere imorn och tänka mycket på min bästis men, jag hoppas det går bra.
Som ni kanske frstår blir det inte så mycket bloggande imorn men, ska uppdatera om min dag samt lägga upp bilder från dagens bus med Sofia.
Fast inte nu för nu ska jag släcka ner datorn och lägenheten för att krypa ner under täcket.
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0