Flytt och huvudvärk.

Nu har jag fått nästan alla möbler på plats fattas bara mitt barbord men, det ska vi förhoppningsvis sätta upp idag.
Annars så börjar jag komma iordning. Vill ha en matta under soffbordet med. Får kanske ta det nästa månad.
Snart kommer pappa upp med maten han handla till mig. Så jag kan invig köket med mina kock kunskaper.
Har iaf fått in allt i badrummet och prova mitt badkar imorse faktiskt fick bli ett snabbt dopp. (Hitta inte hur man ändra den från kran till vask *pinsakmt* ) Köket börjar med bli klart. Stora rummet har jag inga gardiner men, mamma och jag skulle kolla det imorn. Sen lite blommor hade helelr inte varit fel. Lite mysigt. Sen när allt är klart så får Ljungberg och Christian "Chippen" Wilhelmsson med flytta hit.
Nej nu får jag städa lite innan mamma kommer och hälsar på.

Tack för Hjälpen pappa och ANdreas ni är så duktiga på att bära gick väldigt snabbt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0