Flitiga Linda

Min dietist sa till mig att jag ska äta färg glatt. Så ikväll gjorde jag en väldigt färg glad tallrik middag. Där var massa olika färger så nu tror jag att hon blir glad. Till min färg glada portion hade jag ris och kassler till. Imorn blir det färg glad CousCous sallad. Mums.
Idag har jag faktiskt varit flitig. Har tvättat 2 fulla maskiner, följt med Johan till Familia för att köpa thé. Köpte två - 1 till mig och 1 till Susse. Tyvärr har jag itne hunnit lämna den ännu får göra det senare och passa på att snacka lite. Sen var jag duktig nog att stryka och jag som inte alls gillar det. Efter det var det gymmet med Johan. Skäms lite som att jag inte skulle träna men, tog det relativt lugnt idag. Nu sitter jag i soffan och kollar på Outsiders i väntan på CSI. Borde plocka in alla kläder med innan det börjar. Imorn ska jag Till Lund ign och passa Sofia. Ska hämta henne på dagis sen ska hon äta ltie lasange mums. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0