Eftermidagen...

Så ja bnu har jag kommit hem igen. Var tydligen ingen invigning i dag utan i morgon. Fast jag, Susse, Johan och Ante tog en fika på fiket ist. Gott tog en liten lunch med bestående av sallad och till efterrätt blev det e smarrig glass i barnbägare. Jag är ett stort barn skulle jag kunna tro. Vi har så himla roligt stackas Johan som fick stå ut med oss. Alltid trevligt.
Sen var jag hemma hos mor och far en rund men, ingen var hemma. Fast jag passade på att ta lite kantareller. Jag älskar kantarell mackor. Mumsigt.
Nu är jag iaf hemma och väntar på att Susse och Camilla ska komma upp så vi kan fixa Chai thé innan matchen ikväll.
Hoppas bara inte det blir regn ser lite mörkt ut. Tar med regnjackan ifall ifall. Får hoppas Ljungbyhed vinner. De gånger jag har varit där och titta har de vunnit iaf. Kanske går bättre när jag och Susse är där? Jaja vi får se men, HEJA HEJA!!
Nej nu ska jag göra mig iordning lite.
Hörs senare ikväll så berättar jag hur det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0