En trött Mys

Gårdagen  var bra men, sakna ändå mitt gäng. Kvällen blri inte fulländad utan dem. Vi var på Tempel och jag hade väll sådär kul var roligt att bartendern var lill Wallde (dagis kompis). Han var väldigt duktig för att bara vara praktikant. Dansa inte så mycket var mest trött och ångrar att jag inte åkte till C.
Pappa hämta mig strax innan fem så hamna i sängen vid halv sex. Så skönt att få sov lite men, vakna halv 11 suck.

Idag fyller pappa år så ska hem och äta tårta vid 3- tiden mums ska bli riktigt gott. Sen blir det film och snacks resten av kvällen. NU borde jag städa som att Petra och Tomas kommer hit och hälsar på och här ser...  Ska in i duschen först känner mig en aning ofräsch. Ska passa vovvarna med idag. Här så ska ut och busa med dem. Roligt. Vi hörs lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0