dålig sömn

Har sovit riktigt dåligt i natt. Skulle egentligen varit på gymmet idag men, orkar inte. har varit jätte ledsen hela natten och hela eftermiddagen igår. Idag ska jag bara vara hemma och önska att gårdagen aldrig ägde rum.
Är riktigt trött idag men, är ju inte så konstigt. Kunde inte ta en sömntablett igår som att det blev alldeles för sent när jag kom på det. Ikväll ska jag försöka komma ihåg den så jag får sova.

Annars har jag betalt alla mina räkningar idag och kollar lite flygbiljetter till Düssel, Barca och Helsingfors. Vill verkligen kom iväg nu. Vill även åka up ptill STHLM och hälsa på Gabbe. Saknar han riktigt mycket har inte träffats på så länge och vi har verkligen en speciell kompis relation han och jag. Vu fungerar verkligen bra tillsammans och har alltid så sjukt kul. Får se vart jag hamnar men, tror verkligen att jag behöver åka iväg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0