40 min...

Om 40 minuter sitter jag i bilen på väg till Lund för att hämta Sofia på dagis. Innan jag åker tänkte jag städa lite. Så skönt och komma hem till en städad LGH. Har lagt in alla kläderna nu som jag tvättade i måndags. Har inte haft tid och orka att lägga in dem men, nu så. Jag har även börjat skriva ner recepten i min bok. Får snart köpa en ny för den börjar bli full. Pappa tyckted et var en bra idé att börja skriva ner mina recept så jag inte glömmer dem. Lagar ju oftast mat utan recept och ibland kan det vara roligt att göra i de.
Idag ska jag och Sofia vara ute fram till halv sex tänkte jag sen ska vi äta lite mat. Är underbart väder ute och roligare att hitta på buse ute än inomhus. Vi får se lite vad dagen har att erbjuda. Ska ha med mig kameran så jag kan lägga upp lite bilder på vårt bus. Sofia är så duktig för att snart fylla 2 år. Hon vill hela tiden hjälpa till och sitter gärna i soffan och kollar i någon av hennes böcker. Nej nu ska jag återgå till städningen men, vi hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0