Vanlig lördag kväll

Äntligen har jag beställt den. Snart ramlar den ner i mitt brevinkast och jag bara längtar. Jag pratar självklart om "sex and the City" filmen. Beställde den idag på CDON. Så om 2 veckor så kan jag vara säker på att jag har den i mina händer och jag längtar. Sen ska jag ha en "Sex and the City" kväll med Cosmopolitan. Egentligen skulle jag ha sett den på Bio nere i Düsseldorf men, blev aldrig så. Nu har jag iaf beställt den och det ska bli så roligt att äntligen få se den.

Ikväll händer nog inte så mycket. Har varit hemma hos mamma och pappa och ätit mumsig middag med min älsklings förrätt. Älskar. Busade lite med Wilma och Skrållan. Självklart fick jag även massor av blöta pussar från Skrållan precis som vanligt. Träffade Pia vilket var jätte länge sedan jag träffade henne. Jag och mamma kom fram till att jag skulle bjuda upp Pia, Birgitta och Göran på lite mingel vilket jag tyckte var en bra idé. Fick ju mitt älskade barbod av Pia och det är klart hon ska komma och se hur fint det blev. (Ska lägga upp bilder på bordet) Göran gjrde det till Pia men, se ville inte hon ha det så jag fick det av henne. Så snällt av henne. Jag älskar det. Ska snart kolla på "Brudens bäste man" med Patrick Dempsey. Hoppas den är bra. har fått låna lite skräck filmer av N med kanske finns en snäll själ som vill hålla mig i handen när jag ska se dem. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0