Happy

Vilken kanon eftermiddag jag har haft. Känner mig så lycklig idag. Min dag på jobbet var kanon och nu ska jag börja gå bredvid uppe på Syrengården med. Samma avdelning som mamma jobbar på så det ska bli intressant och se hur det går. Fast jag måste få pengar så får försöka att inte kalla henne mamma så det inte blir någon konstig stämning. Fick även ett  roligt besked till. Imorn ska jag nämligen prov jobba som demostratör på Maxi i Råå. Ni vet en sån som stor i affärewn och bjuder på olika maträtter eller drycker. Det ska faktiskt bli ganska roligt att få träffa lite folk. Så imorn mellan 9-18 befinner jag mig på Maxi ute i Råå om ni vill hälsa på. Nu sitter jag och passar André. Sanna och flickorna skulle på föreställning på skolan och lilla killen fick inte följa med. Så nu ska vi snart gå till fiket och ta en fika samt mysa lite ska faktiskt ha med mig kameran och ta lite bilder från kvällen. Fast nu kollar vi på Lotta på bråkamakagatan. Älskade henne när jag var lite. Kollade alltid på hennes filmer speceillt när jag var sjuk hihi. Hoppas inte jag var en sådan busunge när jag liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0