Rastlös & God natt

Ikväll är jag riktigt rastlös men, för slö för att orka göra något. Pappa var här på besök tidigare ikväll med Skrållan och Wilma. Vår lilla valp har blivt så stor och duktig. Sen de gick har jag varit rikitgt rastlös vill göra något men, vet inte vad. Finns ingen roliga att prata med på msn eller jo det finns det men, alla är lite sega idag. Jag hoppas det är därför. Som att jag är så rastlös har jag nu snyggat till både min CV och personliga brev samt kollat massa utbildningar och arbeten. Gillar att man kan kolla hur stor efterfrågan är på yrkena. Gör ens val av utbildningar lite lättare. Är inte så kul om man utbildar sig till något och sen finns där inga arbeten. Så jag är väldigt nöjd med min plan. Hoppas nu inte jag hinner ändra på den för har ju gjort de dom senaste gångerna.
Nu ska jag kolla lite tv innan det är dax att sova. Vi hörs imorn innan jag drar till jobbet. Sov gott alla bloggare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0