Söndag och jobb

Oj vad dåligt samvete jag fick nu. Linda hade helt glömt bort att hon var bjuden på kalas och glömde ringa och säga att hon inte kunde. Oki de sa att det inte gjorde något men, de hade jag räknat med mig och suttit och väntat på mig så ja lite dåligt samvete har jag allt idag.
Nu ska jag snart iväg till jobbet. Har både huvudvärk och halsont idag så hoppas det blir lite lugnare än igår men tvivlar på det. Jag hoppas iaf jag får sova i natt och att ingen ringa mig för det orkar jag inte och att jag får sova länge. Tror verkligen jag behöver sova. Har glömt hälften och inte haft någon orka alls denna veckan. Imorn är det en ny vecka med nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0