kanske borde jag... eller så...

Oj så hände det och ja vad ska man säga. INGET! Solen skiner och jag borde gå ut lite men, har ingen lust. Sitter framför tvn och bara känner mig ensam. idag är det verkligen en sådan dag som jag bara längtar ner till Tyskland och en härlig promenad längs Rhein och en kall öl på en Biergarten. Det är aldrig fel. Fast nu är jag i Sverige och det finns dålig med Biergarten i Ljungbyhed. Samtidigt kan jag tycka att en höst picnic nere i Skäralid kan locka men, kanske inte så roligt att göra det ensam. En sådan här dag som man vill ha någon vid sin sida och som drar ut en i det fina vädret är man inte har någon som helst lust till det. Någon som kan få en på bättre humör men, det verkar inte finns någon sådan för mig. Börjar tröttna på alla dejtingsidor och alla oseriösa killar som inte kan vara ärliga och bara är ute efter 1 sak. Kanske borde jag tack ja till jobbet nere i Düssel och bara glömma allt som har med killar och ensamhet att göra ett tag. Eller borde jag kanske göra något galet som jag började veckan med. För det var roligt och väldigt spontant fast jag var trött dagen efetr det så var det värt det. För väldigt roligt hade jag. Kanske borde jag kolla om jag hittar någon rolig tågbiljett och åka upp till GBG och hälsa på e barndoms kompis. Kanske jag bara ska låta allt vara som det är och se vad dagen har att erbjuda om de nu har något att erbjuda?


Jag och Petter vid Rhein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0