Lägenhets köp?

Nu ska jag fatta ett väldigt svårt beslut eller egentligen är det nog väldigt lätt.
Lägenheten jag bor är en bostadsrätt som jag hyra i andra hand. Jag har skrivit kontrakt på 8 månader men, jag funderar mer och mer på att köpa lägenheten. Den är ganska billig och jag trivs rikitigt bra i den. Det ända som fattas som hade gjort pricken över i;et är en balkong. Fast jag klagar inte gilalr den precis som den är.
Om jag skulle köpa lägenheten hade jag först och främst investerat i ett nytt kylskåp med frys. Det kylskåp jag har nu är från 50-talet och har ett pytte litet frys fack. Oki mitt kylskåp är inte nytt men, ändån så modernt. Jag skulle faktikst vilja göra om hela mitt kök. Just nu är det väldigt kallt, blått och trist. Jag skulle vilja ha det varmt och lockande till att laga mat men, som sagt jag ska inte klaga. Allt funkar ju och jag kan laga mat i det. Jag tar en sak i taget. Först ska jag prata med mamma och pappa om att köpa lägenheten sen blir det möte på banken.
Ska försöka lägga upp lite bilder på lägenheten snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0