Parkerat mig i soffan

Nu har jag pakerat mig i soffan igen och har precis kollat klart på "Färjan och nu blir det "CSI".  Blir helt galen om jag missar "CSI" vet inte hur länga jag har följt den nu men, måste vara ett bra tag. Det var lite svårt när jag var nere i Düsseldorf att följa den. Eller rättare sagt den var inte lika spännande som att allt var dubbat där nere. Kan ni tänka er Grissom på tyska?
 Vad har jag då gjort idag? Jo jag tog mitt förnuft till fånga och började städa hela lägenheten - grundligt!  Så nu är här rent och fint igen om någon känner för att komma på besök. Sen cyklade jag hem till mamma och pappa där jag blev bjuden på biff, potatis och sås - Mums. Alltid gott med mammas mat hihi.
Så nu sitter jag här med datorn i knäet, gäspar til llite då och då och funderar på om det kanske ska bli en tidig kväll idag. I vilket fall som helst så hörs vi senare.

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0