Spooky

Nu böjar jag allvarligt tro att det spökar här. Minst 1gång i veckan rinegr det på min dörr och när jag öppnar surprise ingen där.  Dum som man är öppnar man dörren fast man vet att där inte är någon. Detta har hållit på nu sen jag flyttade in och jag börjar bli lite små irriterad på detta.
Först trodde ja att det var några ungar eller grannar som bråkade med mig men, nej hade fel hade ju hört det annars ju, Sen trodde jag att de kanske kunde vara som jag inbilla mig men, där hade jag fel igen som att nu även S hört det. Så vad kan det vara? Jag har iaf tröttnat och måste prata med vaktmästaren för så här kan jag inte ha det.

Kommentarer
Postat av: anna

tjejen det spökar lite här med kan ja lova

2008-10-05 @ 12:40:11
URL: http://annapanna83a.blogg.se/
Postat av: Susse

Usch ja, det är faktiskt lite hemskt!!

2008-10-06 @ 11:53:38
URL: http://arwen1984.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0