Jobb

När jag först upptäckte att jag hade satt upp mig på en lördag och söndag tänkte jag - suck, alla mina vänenr ska säkert hitta på något galet tillsammans och jag kan inte vara med. Tur för mig så blev det inget galet i helgen. Sweetie är och hälsar på en kompis i Västervik och de andra jobbar. Istället för att få en tråkig helg med att bara ligga på soffan igen precis som förra helgen ska jag jobba och tjäna pengar. Jag hoppas att dagen rullar på ganska fort idag på jobbet. Det är grått och trist så vi får väll hitta på något bus idag. Vet inte ens vem jag jobbar med idag. Ja det återstå att se kan ju hoppas att det blir en lugn dag som ändån går relativt snabbt.

 





Kommentarer
Postat av: Anonym

sweet as chocolate ;-) Puss & kram Stisse

2008-10-11 @ 15:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0