My day - Thursday

Kom på att jag har helt glömt bort att blogga idag. Har haft en dag med mycket att göra. R ringde mig vid 8 då var det dax att gå upp tyckte han så jag upp och gick ner och träna med alla pensioärer. Sen kom även Susse och Camilla ner med Ellen. Fast då var jag nästan klar. Gjorde en riktigt bra insatts idag. Har nog gjort 200 situps vilket jag är väldigt nöjd över. Gjorde även 60 ryggresningar. Min PT borde vara stolt över mig så flitig som jag har blivit. Nästan precis när jag kommit hem så tingde det på dörren och äntligen skulle de fixa mina element. Så nu har jag varmt och gott här hemma. Efter att han hade åkt skulle vi in till Klippan för solning och apoteket. Så skönt det var att sola men, var kanske inte det bästa jag har gjort idag som jag har super duper ont i halsen. Jaja vill man vara fin... Efter det luncha vi på Tjollen. Mums jätte gott var det.
Idag hängde jag även med mamma och pappa till City gross och där handla jag lite mer. Vill ha honung, olivolja och balsamico.
Imorn väntar jobb och jag är riktigt trött ikväll så jag funderar på att krypa ner under täcket redan nu. Tror faktiskt att R ringer snart. Vet inte hur många gånger jag har pratat med honom idag men har blivt x antal gånger. Imorn får han jobba för jag kan inte springa runt och snacka i telefon på jobbet. Sov gott alla bloggare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0