Minne som en guldfisk

Jag har minne som en guldfisk. Hade helt glömt bort att det var Gossip Girl idag så såg typ bara 15 minuter. Attans jag glömmer alltid Gossip Girl måste ska boxen. Kan inte förstå hur jag kan vara så glömsk. Jaja man kan inte skruva tillbaka tiden fast man vill. Nu kollar jag på Ensam mamma söker och bara slappar i soffan. Gillar verkligen Christer som dejtar Johanna. Han är grymt gullig och charmig. Första mötet kom han med en tjejtidning och 2 lättöl - som jag skratta. Nu har killar flyttat in till tjejerna ska se hur det blir. Christer är fortfarande med fast han fick åka hem till sina renar.

Idag körde jag hem till mamma och pappa (ville verkligen inte gå) för att smaka på lite tårta. Tyckte den var sådär god. Det var kanske tur. Sen hämtade jag S i Ängelholm och då blev det självklart mer onyttigt. Hihi har alltis så kul med S. Vi är väldigt lika vilket är lite skrämmande ibland hihi. Linda har faktiskt varit och tränat idag med. Känner mig väldigt duktig fast jag verkligen inte orkade egentligen men, när ajg väl kom igång var det så underbart skönt. Imorns ska jag hämta min pilates boll samt min DVD pilates. Pappa har även fixat med mina element idag som att de inte ville bli varma vet inte om han löste det har inte orkat känna ännu. Så seg nu efter träningen. Har iaf duschat och diskat sen rakt ner i soffan och här jag nu suttit exakt likadant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0