Fikat med Bästis och Ante

Har nog varit lite lat idag. Är inte riktigt färdig städad ännu men, ska ta tag i det sista nu är inte så mycket kvar diska, dammsuga och torka golvet. Om jag är smart så kan jag stryka samtidigt som jag tittar på tvn. Hmm... jag får nog fundera på det lite. Fast hade varit skönt för då slipper jag göra det imorn. Kan bli mycket att göra annars. Ska först jobba ett litet pass som att många ska på föreläsning efter jobbet ska jag och mamma till fiket och mysa lite eller iaf på kvällen. Är så sällan jag gör något med mamma så det skabli roligt att umgås lite med henne.
Istälelt för att städa idag var jag, Susse och Ante Vante på fiket och myste lite. Var rikitgt kul att träffa Susse har inte gjort det på länge. Utan har haft mycket annat i tankarna. Så har saknat min bästis lite hihi.
Nu tror jag bestämt att jag har vilst klart efter kvällsmaten som vanligt beståd av pasta. Nu ska jag diska sen är det dax att dammsuga och torka golvet.
Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0