en lördag kväll

Jag borde kanske berätta för mina nyfikna vänner hur det gick igår. Ja det gick bra. Det var roligt och vi gjorde inte så mycket. Mest tog det lugnt och kollade på tv. Stackaren mådde inte så bra så han åkte hem. Jag hoppas han mår bättre idag. R var väldigt trevlig.
Jag upptäckte även att mitt avlopp var sönder i köket igår. Oki det var inte så farligt men, hade vatten i hela köket. Hihi fast nu är det fixat :-)

Idag händer nog inte så mycket. Det är söndag och alla verkar upptagna med annat så blir nog att jag sitter hemma och kolalr på film och bara myser funderar även på om jag ska plugga ltie så jag kan få min delegation med snart. Kanske kan göra provet nästa vecka. För det hade varit jätte bra att få det gjort så fort som möjligt nu ju. Nu ska jag sova lite är väldigt trött idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0