One night with T

Ja som jag skriv innan så åkte jag till T och umgicks lite med han. Vi åt lite mat och drack lite öl. Vi kollade på film och hade det väldigt trevligt. Så skönt att åka upp till Halmstad och bara få umgås med T och resten där uppe fast igår blev det bara T.  Fast jag ska inte klaga för jag hade en väldigt trevlig och rolig kväll. Kom hem strax innan 9 imorse. Var så trött och ville bara hem. Ibland får man en sådan hemlängtan och det fick jag redan i natt. På vägen hem var solen så strak att jag blev bländad och inte såg hur fort jag körde. Hur mycket jag än försökte så blev såg inte hastighetsmätaren. Blev riktigt arg och helt plötsligt kommer där en bil. Finns inte så mycket man kan göra åt det. Regn och sol blr en regnbåde och den var vädligt stark och fin.

Idag har jag varit och köpt present till Ida som idag fyller 10 år. Hon har blivit så stor. Usch hemskt när de växer så snabbt man hinner inte med. Köpte ett silver halsband till henne med ett hjäta där det stod Ängel på. Hon blev verkligen så glad och jag tyckte hon förtjänade verkligen det. Sen var det raket fart till Ängelhol så att S skulle hinna med tåget. Och vi hann dit vi fick även vänta typ 6 minuter.
Ikväll blir det lugnt ska bara kolla tv och vila upp mig är helt slut. Oki jag gör inte så mycket om dagarna men, finns annat man blir trött av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0