Jobba Helgen

Inna skev jag att jag hoppade på att det skulle bli en dag med mycket att göra men, ändån relativ lugn på jobbet och jag hade bara 1 rätt av 2 möjliga. Dagen på jobbet har varit fullt upp från början till slut och definitivt inte lugn. Jag hann inte ens att ta rast eller det hann jag säkert men, hade jag tagit rast hade jag varit väldigt seg efteråt så glad jag inte tog någon. Nu är jag hemma och sitter i min soffa och kollar Beck (fanns inget annat). Mina fötter värker och mina ben känns som bly. Huvudet är tungt och trött. Borde gå lägga mig i sängen eller iaf krypa ner under en filt men, inte ens det orkar jag. Magkänslan säger mig att morgondagen kommer att bli precis likadan. Varför är det jobbigare att jobba helgen än veckodagarna? Det är precis samma rutiner. Är man tröttare på helgen än på veckodagarna eller vad är det frågan om? Denna helgen kommer jag jobba 15 timmar sammanlagt och egentligen är det inte så mycket.
Imorn är det en ny dag och jag arbetar samma tid som idag 13:30-21:30. Resten utav veckan blir nog lugnt än så länge. Vet att jag ska hämta Sofia på dagis på onsdag sen blir det nog att läsa på till provet som jag ska ha.
På måndag kommer jag vara helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0