Sista gången...

Imorn är det sista gången jag ska åka ner och passa lilla Sofia. Känns väldigt trist att inte få passa henne längre. Fast det kanske kan bli någon gång ibland. Jag hoppas verkligen på det för Sofia är en så härlig busunge. Så imorn får vi hitta på något roligt men, vet inte vad ännu. Karin har gjort pasta Carbonara mumsigt. Om det blir fint väder eller i varje fall om det inte regnar så kan vi vara ute och busa lite. Ja vi får hoppas på det bästa.
Så efter imorn har jag ett jobb mindre vilket inte funkar för mig som att jag aldrig vet hur mycket jag får ut i månaden. Så nu är det dax att hitta ett jobb till. Hade helst haft en fast anställning med en fast inkomst men, tyvärr ser det dåligt ut på den fronten. Kan ju hända att jag måste flytta för att få ett jobb men, samtidigt vill jag ha kvar min lägenhet. Oki den är ju inte så dyr men, ja dumt att bo på två ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0