Maxi Råå

Ikväll är jag riktigt trött. Åkte redan 8:30 till Maxi i Råå för att prova jobba. Det var ganska så soft jobb måste jag säga men, en väldigt lång dag. Vi bjöd på Chiquetta Smoothies. De nya som de gör reklam om på TV. Jag tyckte inte att de var så dyra men, det var måna som gjorde kan ju även säga att - OJ vad dyra de var. 2 för 35 och det vara bara 250ml. Jaja vill man ha det nyttigt får man betala för det iaf. Vi hade i vilket fall som helst super kul med killarna som jobbade. Haha de retades hela tiden och fulade sig. Tur de var där för tiden gick lite snabbare. Trist att man inte fick numret så kunde amn snackat mer med dem. Oj nu glömde jag.... Ena fria till mig enligt den andra men, glömde fråga hur stor stenen var haha.
Efter en lång dag bland kyldiskarna är jag nu hemma lite kall och väldigt trött. Tänkte att ett varmt bad och massa ljus skulle få upp min värme men, inte då. Är fortfarande iskall och har nu tagit på mig både täcke och duntofflor för att få upp värmen. CSI är på tv så jag ska faktiskt kolla på det nu. Tror jag har lyckats missa detta avsnitt. Är helt chockad ser ju alla CSI avsnitt. Väldigt dåligt av mig kanske sändes i Sverige när jag var i Tyskland. CSI där nere var dubbat och riktigt dåligt.

hade faktiskt kameran med min till Maxi men, glömde helt bort att ta bilder.


Ett regnigt Helsingborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0