Fullt upp

Igår var jag rätt dålig på att blogg. Efter jag kommit hem och fixat allt var jag så trött att jag somna nästan direkt. Sen blev jag väckt av någon vid namn ROBIN - inte alls snällt skäms! Så klart räckte det inte att väcka mig 1 gång utan flera gånerg skulle det vara. Klockan 05:51 ringde han sista gången fast då hade redan tidiningsbudet varit här och slängt ner en tidining i brevinkastet så tyvärr ROBIN du var inte den första.
I förmiddags följde jag med pappa och kikade in det nya idrottsgymnasiet här. Tänk om mitt gym hade liknat brottarnas. Då hade jag faktiskt flyttat dit. Riktigt fint och massor av olika maskiner så lite lätt avundsjuk blir man. Nu ska jag snart väg till jobbet. Skulle arbeta ett par timmar idag för de behövde folk uppe på mammas avdelning så jag fick snällt hoppa in. Efter jobbet ska jag hem och in i duschen har fortfarande hårinpackning i håret. Måste gör mig iordning med inför kvällen. Vi får se vad som händer en sak är säker - Jag måste äta med ikväll iaf. Jag får ta det lite som det kommer. Orkar inte stressa. Nu ska jag iväg och till jobbet. Vi hörs under kvällen

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0