Galenskap

Igår eller i natt gjorde jag verkligen en spontan sak. Det kanske det man ska göra hela tiden spontana saker. Oki jag är inte den som gillar att planera så mycket blir ju ändå aldrig som man tänkt. I vilket fall som helst blev det väldigt spontant och inget jag har gjort innan eller brukar göra. Fast igår blev det bara så.  Det var riktigt skoj fast det inte blev så mycket sömn kolla mest på film och var helt flummig. Man kanske ska göra flera galna och spontana saker. Kanske inte allt men, något får man hitta på inom rimliga gränser.

I vilket fall som helst så är det sista dagen idag som jag ska hämta Sofia och det regnar ute. Så vet inte alls vad vi ska hitta på idag. Förhoppningsvis är det lite uppehåll när jag hämtat henne från Förskolan  (man vet aldrig om H är inne och läser) "Dagis" som vi andra säger. Karin har gjort mat till oss precis som vanligt och det ska bli spännande att se hur mycket kladdande det  blir denna gången. Fast kan inte hjälpas hon är såå söt ändån. Efter lite bus och nattande av Sofia ska jag köra hem och hoppas på att det inte regnar på vägen sen ska jag slänga mig i soffan och hoppas på att jag somnar tidigt. Imorn väntar tvättstugan och städning för som här ser ut inne. Nästan pinsamt.
Hoppas ni får en bra dag i regn rusket kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0