Tvättid

Idag har jag tvättid mellan 7-12. Så jag hade ställt mobilen på ringning klockan 7 och självklart snooza jag fram till halv 8. Sen ner i tvättstugan och blev genast deppig över att jag var tvungen att köra 3 maskiner. Brukar räcka med 2 men, så är det. Nästa gång blir det säkert 4 maskiner suck.
Idag är deet bara tvättning inplanerat i kalender och som att jag var smart och gjorde det på förmiddagen så har jag eftermiddagen och kvällen ledig. Kanske ska ner och träna ikväll får se lite hur jag känner mig. Borde vila varannan dag som att jag är lite förkyld och inte tränar fullt ut men, får se lite. Jag mår så bra efteråt och blir så härligt trött. Kanske kan köra lite yoga eller pilates här hemma.

Nu ska jag ner i tvättstugan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0