Onsdag redan

Tänk att det redan är onsdag. Dagarna går verkligen fort. Tycker att det inte är alls länge sedan det var måndag. Jag känner på mig att den dagen kommer bli ganska lång. Har fortfarande inga planer till helgen. Imorn kanske jag åker upp och hälsar på Tim får se lite vad jag känner för.

Vaknade ganska så tidigt idag så hela förmiddagen har jag varit super seg. Skulle ner och tränat med men, som att jag har fått så ont i halsen så kände jag att det var ganska så dumt. Skäms lite faktiskt. I vintras var jag så flitig med att gå ner och träna men, denna gången - suck.  Vill få tillbaka orken att gå ner och inte ha ont i halsen eller vara förkyld så fort jag verkligen vill ner.
Iaf så kommer dagen se ut så här:
16:00 ska jag hämta Sofia på dagis. Sen kommer vi busa fram till strax efter 1 då vi ska göra oss ordning gör sängen. Innan dess tänkte jag städa undan det värsta i lägenheten. Imorn får jag ta den grundliga städningen.
Borde ta lite bilder på lägenheten och lägga upp. Fast det är ju inte klart riktigt ännu men, kan ta några få bilder typ.
Nu ska jag fixa lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0