Fel nummer

Idag hade jag verkligen sett fram emot en lång och skön sovmorgon. Kände verkligen att jag behövde det efter helgen. Fast nej jag det fick jag inte. Strax innan 8 ringer mobilen och det är någon som ringt fel. Jag lägger på och försöker somna om men, nej det fungerade inte. Så nu ligger jag på soffan och slö tittar på tv. Visst blir man arg när telefonen ringer och man behöver verkligen få sova ut och sen är det fel nummer.
Efter helgens arbetande känner jag mig helt slut i hela kroppen. Har verkligen ont överallt och har ingen ork till någonting. Somna på soffan igår efter 40 minuter och ja orkade inte ens titta på tv eller ta mig upp till sängen. Så sov en stund på soffan sen bums i sängen och somna direkt. Så otroligt skönt. Nu ska jag vila lite till innan jag börja dagens planering.

Kommentarer
Postat av: anna

hej tjejen jag har det så nästan varje dag mån-fred en busschaufför ringer till mig och frågar varför jag inte kommer till bussen och han har döpt mig till rebecca

2008-10-14 @ 19:12:52
URL: http://annapanna83a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0