Allt och ingenting

Vet itne alls vad jag ska skriva idag. Känner mig inte på topp överhuvudtaget idag. Tänker på helgen som gått och hur fel allt blev fast det samtidigt kändes så rätt men, nu i efterhand vet jag inte vad jag känner. Det är lätt att det blir fel och denna gången blev det nog det. Lite trist faktiskt kändes så bra. Har lärt mig ännu en läxa och tyvärr lär det inte vara den sista. Kommer säkert göra samma misstag flera gånger. Vilket är väldigt tråkigt. Nu ska jag inte ta allt så allvarligt och ta allt med en nypa salt.
Just nu hade det bara varit trevligt att umgås med vänner men, även det känns jobbigt och jag känner att de försvinner väldigt sakta. Så det är inte det som håller mig kvar i Sverige. Så mina funderingar kvarstår vad detär som håller mig var.
Nu ska jag nog fixa lite mat börjar bli lite små hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0