Kvällens sista inlägg

Har passat lilla S i eftermiddag. Det gick riktigt bra förutom att det regna och vi kunde inte vara ute och busa. Ho när så otroligt gosig och kan nu förstå varför min syster gillar henne så mycket. När jag skulle lägga henne låg hon och klia mg i håret och det älskar jag så jag somna nästan förre henne men, istället sömna ingen utav oss.

Sen jag kom hem från Lund har jag varit lite nere och funderat mycket. Vill verkligen ner till Düsseldorf igen fast när jag tänker på det borde jag stanna här ett tag. Ska börja skriva upp för och nackdelar. Vet inte varför jag har börjat få sådan perioder där allt är pest och pina. Har inte haft det på såkert 2 år så förstår inte varför de kommer nu.

Jag har redan planerat morgondagen så gott det går iaf. Får se hur mycket jag kan dra ett sträck för. Ska även försöka fixa lite bilder och fixa lite med min blogg. För den är så trist.
Nu ska jag ta min bok och krypa ner unde rtäcket och läsa lite.
God natt och sov så gott alla bloggare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0