Allt är bara så...

Ska börja med att detta är mitt 300 inlägg. Lite stolt trodde aldrig jag skulle orka ha en blogg. Kanske bara skulle bli 10 inlägg och sen hade jag tröttnat men, detta var roligare än vad jag först trodde. Det är trevligt att se hur många läsare man har varje dag och det ökar vilket är kul att så många vill följa mig i mina vardag. De flesta är ju nära och kära men, vad gör det.

Har haft en helt underbar dag idag. Kvällen var super mysig. André och jag kolla tv hemma hos mig innan vi gick iväg till fiket för en fika. Lilla killen träffade en dagis kompis så de lekte i hörnan medans jag satt och pratade med mamma. Så otroligt mysigt med en fika nu i höst mörkret fattas bara en liten detalj med hösten bara. Fast det kommer nog det med ska vi se.
Nu har jag iaf satt mig ner i soffan under en filt och dricker en stor kopp Vanilj thé av något slag som jag fick av min moster.  Luktar verkligen underbart gott och smakar lika bra. Tyvärr kan jag erkänna att jag glömde kameran hemma så blev inga bilder på fiket men, mamma hade gjort en liten blomma till mig uppe på blomster affären. Har tydligen varit något Jippo här och en del butiker har haft öppet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0