Things to do

God morgon alla bloggare!
Är idag uppe med tuppen. Har ingen aning om varför men, ganska skönt. Så otroligt tyst överallt på morgonen. Idag har jag samtal som ska ringas och ärende som ska uträttas. Tydligen så var det fel på hela 3;s nät igår så det var därför inte mitt internet fungerade men, den är ändå konstig. Tror där är lite strul med den. Ska ringa in och höra med kundtjänst.
So matt jag ska jobba hela helgen och tjäna grymt med pengar så måste jag fixa det mesta idag. Vilket kanske inte är det jag hade sett fram emot. Hade varit skönare att ta det lugnt idag och vila upp mig inför helgens jobb. Det var riktigt mycket på jobbet igår och jag antar att det blir lika mycket i helgen.
Nu ska jag dricka lite thé och mysa i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0