Härlig dag men,

God morgon!
Vilken härlig dag. Solen skiner och bländar en när man kolla ner på den blöta asfalten. Efter en hel natts sömn eller ganska dålig sömn är man helt slut. Näsan rinner och man kan knappt svälja så ont gör det i halsen. Så trots den fina och härliga dagen ska jag ligga inne och kolla tv . Om jag har tur piggnar jag förhopppningsvis till under dagen. Man kan alltid hoppas. Igår kväll var jag väldigt trött. Fick ett litet besök av mamma, pappa och vovvarna vilket var väldigt trevligt. Skrällan sprang runt och busade med olika leksaker hon hittade och Wilma myste i soffan.(Lägger upp bilder under dagen). Kan inte bli bättre. Direkt efter att de hade gått somna jag. Blev väckt några gånger under natten men, sov ändå så dåligt så gjorde inte så mycket.
Nu hade jag tänkte att krypa ner under täcket och kolla på film förhoppningsvis somnar jag igen och vaknar upp och mår prima. Man kan ju alltid hoppas. Skriver lite senare och berättar vad dagen har att erbjuda.


Vilda Wilma


Skrålle bolle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0