What a day

En förmiddag med solning och frulle på fiket med Susse är aldrig fel. Så det har varit en riktigt trevlig förmiddag. Har även hunnit ringa till Komvux i Klippan så ska på möte där på måndag. Ska bli skönt känner att jag håller mina planer bra och har ännu inte hunnit ändra något. Ska läsa några kurser och även fixa till mina betyg så jag får ett istället för 3.
 I eftermiddag är det jobb. Ska bara hoppa in och jobba extra så blir ju inte så många timmar 12-15:30. Lite trist men, bättre än inget. Ska bli spännande och se vad kvällen har att erbjuda. Det är sånt härligt väder idag så förhoppningsvis ska jag ta en promenad och njuta av höstvädret. Oj nu höll jag på att glömma att jag ska träffa mamma ikväll och fika lite. Ska verkligen bli mysigt att ta en fika med mamma. Jag ska försöka ta lite bilder under dagen men, just nu skriker jobbet på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0