Allt ifrån lugnt

Efter en lång och händelserik dag är jag äntligen parkerad i min soffa framför tvn. Dagen på jobbet har varit väldigt rörig och allt ifrån lugn. Om jag var trött igår så finns det inga ord som kan beskriva vad jag är ikväll. Har verkligen sprungit fram och tillbaka som en liten jojo. Jag har varit helt uppe i varv på jobbet idag och nu är jag väll fick vila en liten stund kände jag att jag int var riktigt kry. Hade feber, halsont och huvudvärk när ajg vaknade imorse och det upptäckte jag  på jobbet med när det väl hade lugnat sig. Nu känner jag verkligen av det riktigt och har mer ont i halsen nu än vad jag hade imorse. Så det bästa jag kan göra nu är att krypa ner under täcket och sova till onsdag middag. Haha. Nej men, jag ska lägga mig i tidig ikväll och förhoppningsvis sova lite längre än jag gjorde imorse.

Ni får sova gått alla där ute i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0